Tura Velo in Dolomiti

TabereCuSuflet.0066Marele alpinist Reinhold Messner spunea ca Dolomiti sunt cei mai frumosi munti ai planetei. Putem adauga fara grija de a gresi, ca Tura Velo din Dolomiti este una dintre cele mai frumoase la care am participat:)

Tura din Dolomiti, asa cum am facut-o noi, are 307 km si 5639 m diferenta de nivel. Am parcurs-o in 7 zile, timp in care am avut parte de un peisaj de vis, cu vai pitoresti, creste zimtate, cabane in varf de munte, cascade suspendate, pasuri celebre sau castele sapate in stanca!
Iata locurile pe care le-am strabatut: Innsbruck, Igls, Patsch, Muhltal, Gedeier, Pfons, Muhlbachl, Matrei, Steinach, Wolf, Gries, Obernberggranita AU – IT 2137 m, Colle Isarco, Brennero, Novale, Sterzing, Vipiteno, Stilfes, Mittewald, Aicha, Rio de Pusteria, Rodenegger, cabana Starkenfeld, Mantana, St. Lorenzo, Marebbe, St. Virgil, St. Martino, Pedratsches, Badia, St. Cassiano, Corvara, pasulCampolongo, Arraba, pasul Pordoi, Canazei, Campitello di Fassa, cabana Dialer, Sassolungo, St. Jakob, Ortisei, Tschovas, Chiusa – lausen, de aici am luat trenul pana in pasul Brenner, apoi am coborat pe bicicleta pana in Innsbruck.

Vezi si alte Ture Velo


Foto: Costin Tudor, Radu Savin, Miruna, Roxana Mazilu, Dan Mazilu, Gabi, Dragos

One thought on “Tura Velo in Dolomiti

Leave a comment