Cu bicicletele in Valea Lomului

TabereCuSuflet076Sambata, 17 octombrie, am parcurs un nou traseu, cu bicicletele, in Valea Lomului. Am vizitat Bisericile sapate in piatra de pe malul drept, apoi am trecut pe malul celalalt si am continuat pe Eko Poteka Gramovets.
Complexul de la Ivanovo cuprinde un numar de 40 de biserici sapate in stanca. Dintre acestea, 5 pastreaza fresce din secolul XIII. Cea mai renumita este Biserica Fecioarei Maria, situata pe malul stang, la 32 m deasupra raului. Celelalte sunt Paraclisul Sf. Arhanghel Mihail („Biserica Îngropată”), baptisteriul, paraclisul Gospodev Dol si biserica Sf. Teodora („Biserica Dărâmată”), situate pe malul opus. In amonte, tot pe malul stang, se gasesc ruinele Manastirii Gramovets, sapata de asemenea in stanca.

Noi am vizitat 3 dintre cele 5 biserici, precum si Manastirea Gramovets:)


Foto: Tabere cu Suflet

6 thoughts on “Cu bicicletele in Valea Lomului

Leave a comment