Invata Jucandu-te: Dixit si Odissey

dixit2Continuam seria Scoala Tabere cu Suflet – Invata Jucandu-te, cu un articol despre un Joc nou, introdus in programele Tabere cu Suflet si TeamXpert. Este vorba de Dixit, cu varianta mai noua Odyssey.

Primul cuvant care imi vine in cap pentru a descrie Dixit este Frumusete.
Jocul a fost lansat de Jean Louis Roubira in 2009. Intre timp au aparut mai multe variante Odyssey, Quest, Journey, Origins si Daydreams. Pot juca intre 3 si12 persoane,

In 2010 a castigat titlul de Jocul Anului, insa nu acest lucru ne-a facut sa il introducem in programele noastre!
L-am descoperit de curand. Am jucat, adulti si copii impreuna, si nu numai ca ne-am distrat copios, dar ne-am bucurat pur si simpu de joc:)

Ca valente educative, jocul stimuleaza imaginatia, permite studierea modelelor comportamentale si creaza necesitatea de a te pune in papucii celuilalt. Analizand aceste valente, am decis sa il transformam mai intai intr-un Exercitiu de Teambuilding, apoi intr-un Joc pentru copiii din Tabere cu Suflet.

Iata cateva imagini de la unul dintre jocuri:

Foto: Klara Milobendzchi Tipa