Tabara de Halloween: La Sfinx

TabereCuSuflet844Am profitat de vremea superba si, in a patra zi de Tabara, am urcat pe Platoul Bucegilor si am vazut Crucea, Babele si Sfinxul.

Am avut parte de un soare cald si un cer perfect senin:) La peste 2000 m, unde batea soarele, temperatura crescuse pana la 15 grade! Cu toate acestea, am gasit cascade inghetate bocna – un fenomen aparent ciudat, datorat temperaturilor negative din timpul noptii, conservate in micile depresiuni.

Copiii au comparat peisajul de pe Platou cu unul de pe planeta Marte, apoi au fost impresionati de Abruptul Prahovean. Am mers catre cabana Caraiman si am admirat Crucea Eroilor si parapantele ce roiau in jurul ei! Annei i-a placut asa de mult incat vroia sa coboare Jepii Mici! Am evitat Brana Caraimanului caci Sarei i-a fost frica sa urce pe aici si am mers direct catre Babe si Sfinx. Aici am vazut cum s-au format aceste maistoase Monumente si am aflat Legendele!

Dupa-amiaza ne-am facut temele la lb.Romana, apoi am jucat Saboteur si Dixit.


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment