Inca un Weekend Activ la Catarat

TabereCuSuflet033Sambata, 10 octombrie, am fost din nou la faleza de la Sinaia! De dimineata ne-am catarat, apoi am cautat cu busola Castelul Piticilor:)

Am profitat de un ultim weekend inainte de venirea iernii caci, dupa ce am plecat, au inceput ploiele si chiar ninsoarea! Stanca era mai rece decat luni, insa copiii s-au incalzit bine si s-au catarat cu totii pe traseul galben:) Am organizat si un concurs ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.
Dupa concurs, am invatat sa luam vize cu busola si am plecat sa cautam Castelul Piticilor, spre marea distractie a copiilor:)
Iata, mai jos, cateva poze de sambata! Cat de curand vom le urca si pe cele de la Mihai.


Foto: Tabere cu Suflet

6 thoughts on “Inca un Weekend Activ la Catarat

Leave a comment