Tabara Soarelui – La Castel si la Catarat

TabereCuSuflet.094Tabara Soarelui a inceput cu multa caldura:) Am vizitat Castelul Peles si am ascultat Povestile sale, apoi am profitat de vremea frumoasa si ne-am Catarat la Stanca de la Sf.Ana! La final am facut o scurta drumetie pana la casuta Piticilor!

Din multitudinea de activitati propuse, copiii au ales Pelesul, caci unii nu il vazusera niciodata! Cand ne-am apropiat de Castel am vazut ca la intrare era o coada foarte mare, asa ca ne-am multumit sa il vizitam pe afara.

A doua optiune a copiilor a fost catararea, asa ca dupa-amiaza am mers la Sf.Ana. Aici am spus povestile Pelesului si am aflat a fost facut schitul Sf.Ana, apoi ne-am catarat la faleza Tabere cu Suflet. Am facut chiar si un concurs:) La final am facut o scurta drumetie la adapostul din varful stancii!

Maine ne urcam pe schiuri sau pe placa!

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Tabara Soarelui – La Castel si la Catarat

Leave a comment