Cu bicicletele la Azuga

TabereCuSuflet.154Sambata, 16 aprilie, intr-o companie placuta, am profitat de vremea superba si ne-am plimbat cu bicicletele pe noile trasee de la Azuga:)

Impreuna cu echipa de organizare a  concursului de la Azuga, am descoperit o zona deosebita si un peisaj de vis! Ghid ne-a fost dl. Vasile Richea, care a dat viata locurilor cu povestile sale:)

Am urcat pe mal de ape repezi, ajunsi sus ne-am racorit sub cetina umbroasa, apoi am intrat in Poiana Susaiului unde ne-am delectat privirea cu privelistea spre crestele inzapezite ale Bucegiului. De aici am trecut in zbor pe aleile pietruite ce serpuie pe culme, prin locuri pline de istorie, apoi am coborat pe drumuri inierbate, numai bune pentru bicicleta!

Dupa ce ne-am intors in vale am urcat o alta culme, parca mai frumoasa si cu o priveliste si mai spectaculoasa. “Nu as mai vrea sa plec de aici” spunea Sorin, din echipa de organizare!

Intr-un cuvant a fost o tura minunata, pe un traseu de nota 10! In lumina calda a sfarsitului de zi ne-am despartit cu greu, cu promisiunea ca vom reveni cat de curand la Azuga!

Iata cateva poze din tura:

Foto: Radu Savin, Cristina Istudor

3 thoughts on “Cu bicicletele la Azuga

Leave a comment