Cu bicicletele pe Drumul Romanilor


TabereCuSuflet.0052Sambata, 14 noiembrie, am profitat de Vara Indiana si am mers cu bicicletele pe Drumul Romanilor!

Am strabatut Linia Dreapta, am continuat cu Linia Lunga pana pe pasarela, apoi ne-am intors pe Linia Frumoasa. Au fost 25 de km, pe drumuri forestiere si pe poteci, prin padurea nespus de frumoasa, imbracata in strai de toamna!
A fost o vreme superba, demna de o adevarata Vara Indiana: “O vara tarzie, urâcios de călduroasă, însă sub anumite aspecte superbă: lumina galbuie, o metamorfoză a culorilor, unde verdele începe să îşi ia tălpăşiţa, iar în locul lui, peisajul urban devine populat de culori calde, roşiatice şi ruginii. Plus covoarele de frunze de pe străzi. Plus o melancolie nesuferită” dupa cum spune Geogiana Fefea.

Revenind la tura, cei 20 de participanti, copii si adulti, s-au bucurat de traseul minunat si au zarit prin padure o multime de animale salbatice: Iepuri, Caprioare si chiar o Vulpe cu o coada mare si stufoase:) Copiii s-au descurcat de minune, desi traseul a fost destul de lung si a avut si portiuni mai dificile! La final, am vazut multe zambete pe fata, iar unii, nu putini, ne-au intrebat cand este urmatoarea tura, semn ca le-a placut:)

Din pacate, aceasta a fost ultima iesire cu bicicleta din acest sezon. Urmeaza concursul de Schi si Esclada Indoor, apoi iesirile pe partie, dupa ce da zapada. Calendarul Weekendurilor Active se gaseste aici.

Am strans aproape 1000 de poze de la aceasta Tura. Iata un prim calup:

Foto: Tabere cu Suflet