In Cetatea Craiului


TabereCuSuflet203“In urma cu multi ani, intr-o duminica de toamna, parintii m-au dus pe o vale alpina. Aveam doar 6 ani, iar muntele m-a impresionat atat de tare, incat mi-a ramas definitiv in suflet.  Tot ceea ce a urmat a avut legatura cu muntele si cu natura, iar astazi sunt ceea ce sunt datorita acelei frumoase zile de toamna.”  

Cu aceste cuvinte in suflet, am plecat cu copiii, la drum, in Piatra Craiului!

A doua zi a Weekendului Activ am urcat in creasta. Ne-am strecurat printre ace si custuri, am vizitat Cetatea Dianei si am intrat intr-o lume de poveste! Am vazut Padinile Frumoase, Refugiul Vf.Ascutit pazit de un caine urias, Creasta Nordica, Peretele Cioranga Mare, Vf.Padinii Inchise, Izvorul La Gavan, Brana Caprelor, Refugiul Diana, Padina Ursilor si multe altele.
Iata si pozele din ziua a doua a Weekendului Activ din Piatra Craiului:


Foto: Tabere cu Suflet

5 thoughts on “In Cetatea Craiului

Leave a comment