Weekend Activ la Cernica

TabereCuSuflet.100Sambata am fost cu bicicletele la Cernica, pe un traseu putin modificat ca sa se descurce si Ilinca, o fetita curajoasa de doar 6 ani!

Cu 2 zile inainte plouase torential, motiv pentru care o parte din participanti renuntasera la tura. Ei bine, cararile din padure nu au fost afectate, erau uscate si puteau fi parcurse cu bicicleta fara probleme! Singurele probleme au fost tantarii (!) si portiunea de drum forestier de dupa bariera, care era, intr-adevar, plina de balti si de santuri adanci, asa ca nu am stat mult pe ganduri si am ocolit-o:)  Cert este ca Ilinca s-a descurcat de minune!

Am vizitat rezervatia de mistreti, am vazut Lacul Galben, pe cel Verde si pe cel Albastru si am avut parte de o zi minunata, pe care am incheiat-o la Parcul de Aventura🙂


Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Weekend Activ la Cernica

Leave a comment