Viscri si imprejurimi

TabereCuSuflet.017O plimbare la Cetatile Sasesti este o Calatorie in timp, cu peisaje de vis si Povesti incantatoare:)

De Rusalii, in perioada 30 mai – 1 iunie, am organizat o noua Tura Velo la cetatile Sasesti.
In prima zi ne-am urcat in sa si am colindat Viscri si satele din preajma. Am mers pe drumuri incantatoare, cu asfalt sau macadam, dar si pe carari pietruite ce serpuiau pe malul apei. Adultii au parcurs 43 de km iar copiii 21 km.
Am vizitat bisericile din Dacia, Viscri, Bunesti, Crit si Mesendorf si am vazut minunatele picturi scoase la lumina la ultima restaurare a bisericii din Bunesti, am aflat cum s-a ruinat Scoala Saseasca din Crit si de ce vin ultimii sasi, plangand, la mormintele stramosilor.


Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Viscri si imprejurimi

Leave a comment