1 Mai Frumos!

TabereCuSuflet.212Am sarbatorit 1 Mai la Comana, in spiritul Tabere cu Suflet! Adica in saua bicicletei:)

Am profitat de ocazie si am descoperit Traseele pe care se va concura la Comana Bike Fest. Ne-am impartit in doua grupe si am parcurs, in paralel, Traseul Bujorilor si Traseul Copiilor. Daca pe Traseul Bujorilor au mai fost ceva probleme din cauza noroiului, Traseul Copiilor arata foarte bine:)

Eroul din Tura Copiilor este, fara niciun dubiu, Vladut, care la 5 ani a strabatut intregul traseu fara probleme! Iar la final mai avea inca energie:) Bravo lui, precum si celorlalti participanti!

Daca ati fost in tura va incurajam sa ne impartasiti Impresiile si Feedbackul Dvs.

Urmatoarea iesire cu bicicletele va fi la Vulcanii Noroiosi. Vezi Programul lunii Mai

Iata cateva poze de pe Traseul Copiilor. Le vom urca in curand si pe cele de la Claudiu, de pe Traseul Bujorilor:)


Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “1 Mai Frumos!

Leave a comment