Activitati Scoala Altfel

Scoala AltfelIn spiritul Tabere cu Suflet, in Saptamana dedicată activităţilor extracurriculare “Scoala Altfel” am facut o multime de activitati, multe dintre ele Probono! Am fost in Parcul de Aventura, ne-am plimbat cu bicicletele in Parc, ne-am inititat in tainele schiului pe partia indoor, ne-am jucat si am invatat o multime de lucruri interesante:)

Luni am mers in Parcul de Aventura si, desi a plouat si nu am putut folosi traseele, ne-am plimbat prin Parcul Natural Comana si am aflat lucruri noi despre fauna si flora.

Miercuri am mers cu bicicletele in Parcul de la Stadionul National, am dat mai multe ture de stadion, apoi ne-am jucat si am ascultat Povesti despre Aer si despre Apa si am aflat despre importanta lor in viata noastra!

Joi am fost pe partia de schi indoor din Bucuresti unde am invatat sa schiem, apoi am mers cu barcute si cu carturi, am sarit, ne-am jucat cu masini frumoase si ne-am distrat de minune:)

Vineri, in ultima zi din saptamana Scoala Altfel, am fost la schi la Sinaia si ne-am bucurat din plin de soare si de zapada proaspata! Mai multe detalii pe blog.radusavin.ro

Iata mai multe poze din saptamana Scoala Altfel:


Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Activitati Scoala Altfel

Leave a comment